20 Eylül 2008 Cumartesi

Pardus sipariş hattı


Bugün şöyle bir e-posta aldım;

"Acaba bana ücretsiz pardus cdsi bıraka bilirmisiniz adres:..... lütfen posta kutuma atın"

Sonra aklımdan şunları yazmak geçti;

-Olmaz, imza karşılığı teslim ediyoruz, evde yoksanız ihbar mektubu bırakırım, gelir benden alırsınız.

-Ücretsiz dediysek ortalık malı değil öyle posta kutusuna at git, teslimatı ikimiz yalnızken yapmalıyım, gece yarısı havaalanı köprüsünün altına gelin, kimsenin sizi takip etmediğinden emin olun, sizi uzaktan izliyor olacağım...

-Biz öle her isteyene CD vermeyiz deliganlı, önce kimsin kimledensin, ne iş yapasın, ailen nasıl tanınır bi öğrenelim, yeni işletim sistemi gurmak sorumluluk ister özveri ister, biz gül gibi yetiştirdik onu, Pardusumuza eyi bakabilcenmi bakem, haa?!...

-Hay hay beyefendi, isterseniz hediye paketi de yapıyoruz, ayrıca Ramazan boyunca kurulan CD yanında KDE4 çalışan CD hediye!!, üstelik 5 CD ve üzerindeki siparişlerinizde %5 ttnet kotası kazanma şansı, daha bitmedi yapılacak çekilişle....

1 yorum:

  1. Arkadaş harbiden enteresan girmiş konuya :D. ben de şu şekilde bir mektup göndererek istekte bulunmak istiyorum.

    Pardus cd'si istiyorum ,kalender tepesinde buluşalım..

    YanıtlaSil