17 Ekim 2009 Cumartesi

Paso test sürüşünde

İş güç özel yaşam derken eğlenceye kalan zaman azalıyor, benim eğlencem de kodlarım. Bir süredir çalıştığım Paso artık ayaklandı ve iş çıkarmaya başladı ama daha oturup adam akıllı test edemedim. Çünkü test aşamaları uzun zaman gerektiriyor, sanal makinede Pardus kurulumu (hadi bunu sanal disk kopyalarıyla hallediyorum) değişik paketlerin kurulumu veya kaldırılması, paso ile tekrar imajın oluşturulup sonra bu imajın kurulması falan... Bu sabah Xfce'li Pardus kurulumu yaptım ve birkaç hata düzelttim;


Geçenlerde yaptığım ilk testte çok ilginç bir durumla karşılaştım, Paso ile oluşturduğum iso dosyalarıyla yaptığım kurulumlarda /boot/grub/message dosyası oluşturulmuyor. Bu dosya gfxtheme-pardus-boot paketinin kurulumu sırasında oluşturuluyormuş, paket hatasız bir şekilde kuruluyor ve ayarlanıyor görünüyor ama... Neyse şimdilik bunun üzerinde duracak zamanım yok, Gnome'lu Pardus gibi birkaç denemeden sonra kodları yayınlamak için acele ediyorum.

1 yorum: