4 Mart 2010 Perşembe

Hafif bir müzik, üzerimde pijamalar ve elimde kahve ile toplantıdaydım

Dün gece Özgürlükiçin IRC toplantısındaydık, 19:30'u bir kaç dakika geçe sunucuya bağlandığımda neredeyse tüm davetliler gelmişti, izlemeye gelen kullanıcılarla birlikte bir ara 80 kişi gördüğümü hatırlıyorum.

Toplantının gündeminde yöneticilerin artan sayısının getirdiği iletişim sorunları, beyin bölümü, forum ve e-dergi vardı. Yoğun gündem nedeniyle saat geç olduğundan 10:15'de bitirmek zorunda kaldık.

Toplantı çok yararlı oldu, yöneticiler için bir posta listesi açılmasına ve Kubilay'ın işin süsü dediği ozgurlukicin.com alan adlı e-posta hesabı verilmesine karar verildi. Bugün bu e-posta hesabıma giriş yaptım, yarın da listemiz açılıyor.

Beyin bölümü uzun uzun tartışıldı, Beyin yöneticisi Ceyhun sorunları özetledi, sanırım yakında Beyin bölümüne bir onay sistemi getirilecek ve yeni yöneticiler görev alacak. En çok buna sevindim, çünkü Ceyhun epeydir işi nedeniyle pek zaman ayıramıyordu ve bu iş biraz benim üzerimdeydi. Ayrıca benim Beyin Kurallarını yazıya dökmeme karar verildi, bugün bunu en azından taslak olarak hallettim. Daha Beyin üzerine çok konuşacağız, hele bir listemiz açılsın.

E-dergide "seçkin yazarlar" denilebilecek bir oluşum fikri genelde kabul gördü, her ay düzenli yazacak veya köşe sahibi olacak yazarlar diyebiliriz. Ayrıca yazı yazmak isteyenlerin her ay dergi duyurusunu beklememesi, vakti olduğunda yazıp hemen gönderebileceği bir yazı havuzu düşüncesine de iyi olur dedik. Dergide özgürlükiçin kullanıcılarının küçük hikayeleri için de bir bölüm olacak muhtemelen.

Forum çok geniş bir konu oduğundan ve zaman yetersizliğinden pek tartışılamadı. Eski başlıkların arşivlenmesi fikri çeşitli nedenlerle kabul görmedi. Etiket ve arama sistemindeki sorunlar da muhtemelen posta listesinde tartışılacak.

Merak edenler için toplantının log kayıtları burada.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder