11 Kasım 2008 Salı

Akbank'ın duyarsızlığı

Bugün birden kapımda iki delikanlı belirdi ve Akbank'tan geliyoruz bir isteğiniz şikayetiniz var mı? diye sordu. Olmaz olur mu, sizi allah gönderdi :)

+ İnternet şubeniz Pardus ile kullanılamıyor.
- Firefox'mu kullanıyorsunuz?
+ Evet tabii ki.
- Bunu internet sayfamızdaki dilek ve şikayet bölümünden iletirseniz...
+ Üç veya dört defa yazdım, bir düzelme olmadığı gibi hiçbir cevap gelmedi.
- Allah allah en azından olumsuz da olsa cevap verilmesi gerekirdi.
+ Bencede, ama ben umudumu yitirdim artık yazmıyorum.
- Hangi işlemleri yapamıyorsunuz?
+ Hemen hemen hiçbirisini, ..., ..., ve ... bankasının internet şubelerinde hiç sorun yaşamıyorum.
- Tamam ben notumu alayım, Firefox ve neydi?
+Pardus İşletim Sistemi
- Nasıl? Par...
+ Paris, Adana, Rize, Denizli, Urfa, Sinop
- Neden Pardus kullanıyorsunuz?
+ Ekonomik, güvenlik ve ahlaki nedenlerim var, diğer sistemlerde virüs ve şifre çalma yazılımları ile burun buruna çalışıyoruz, Pardus'da bunlar için endişelenmiyorum daha güvenli, ihtiyacım olan tüm programlar da hazır yüklü geliyor, üstelik hiçbir sınırlama yok ve hızlı. Banka olarak güvenliğe herşeyden daha çok önem vermesi gerektiği halde Akbank'ın bunu hiçe sayması çok garip.
- Bu Windows'a benziyor mu? (Biri bilgisayarıma uzanıyor)
+ İlk bakışta evet ama çok şükür ki tüm programlar farklı, farklı çalışıyor.
.....


Nedendir bilmiyorum hala umutsuzum.

9 yorum:

  1. - Bu Windows'a benziyor mu? (Biri bilgisayarıma uzanıyor)
    + İlk bakışta evet ama çok şükür ki tüm programlar farklı, farklı çalışıyor.


    Bu kısım beni sandalyeden yuvarlamaya yetti. :)

    YanıtlaSil
  2. windows üzerinde ff3 de sorun çıkartı, ben de form doldurdum ve gelen cevap: "bizi şu numaradan arayın" tarzı bir cevap. gerek yok siz ilgilenmiyorsanız ben linux ve ff ile çalışan banka biliyorum ve gayet sorunsuz ve hızlı çalışıyorlar, onları kullanmaya devam ederim.

    ff ayarlarında *.akbank.com ve *.akbank.com.tr pop-up açarsanız bazı işlemleri yapabiliyorsunuz, en azından ayda bir sefer eft:). ama dediğim gibi bazen yine takılıyor ve bunu ie de yapmak zorunda kalıyorum.

    linux(pardus, opensuse ve ubuntu) altında firefox ile sorun yaşamadığım bankaların ismini de yazmak istiyorum www.garanti.com.tr ve www.isbank.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Ben de şikayette bulunayım o zaman akbank'a. Ne kadar baskı olursa o kadar iyi olur.

    YanıtlaSil
  4. Bana cevap verdiler ama sonuç yok.Tepkimi koymaya devam ediyorum şimdi sırada kredi kartımı iptal ettirmek var.

    Bu Windows'a benziyor mu? (Biri bilgisayarıma uzanıyor)
    + İlk bakışta evet ama çok şükür ki tüm programlar farklı, farklı çalışıyor.

    :-))

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar Akbank'ın internet sitesinden ben de muzdaribim ancak işlemlerin sorunsuz yapılabilmesi için benim tecrübemi aktarayım size:

    Öncelikle ben Ubuntu 8.10 (64bit) işletim sistemi kullanıyorum ve firefox ile akbankın internet şubesinden eft gönderimi havale veya fatura yatırma işlemlerini yapamıyordum ("devam" tuşu çalışmıyordu). Birkaç browser denedim ve seamonkey'den memnun kaldım bu noktada. işlemlerinizi sorunsuz yapabiliyorsunuz. windoz'u kullanmak zorunluluğunuz kalmıyor bu noktada. Konqueror ile de sonuç alınabiliyor bu konu hakkında ancak ben gnome masaüstü kullandığım için bu benim için yığınla birbirinin aynı program yüklemek demek olduğu için uğraşmadım konqueror ile. Seamonkey'i bu spesifik soruna bir çözüm olarak önerebilirim.

    YanıtlaSil
  6. Türk ekonomisinin %15'ine hizmet veren bir bankanın, marjinal işletim sistemlerini desteklememiş olması çok garip. Düşünsenize 5 milyon insanın %99,9999'u windows vb. major işletim sistemlerini kullanırken, geride kalanları düşünmemek çok büyük ayıp. Ben de kartlarımı iptal ettiriyorum.

    YanıtlaSil
  7. Marjinallik iyidir. Beslemek lazim, buyutmek lazim, %99.999 u degil %0.0001 i kollamak lazım, onlar ki farkli olmayi secmis, onlari desteklemek lazım.

    YanıtlaSil
  8. Bu arada seamonkey hakkaten yılaan gibi suzuluyo. iki mesaj otedeki adsız a tesekkuru borc bilirim.

    YanıtlaSil
  9. Akbank sms ile kredi mi arıyorsunuz? Tıklayın: akbank sms ile kredi

    YanıtlaSil